Nederlandse Reisdocumenten

Iedereen die naar het buitenland wilt reizen heeft een reisdocument nodig. De gemeente waar iemand woonachtig is verzorgt de aanvraag en de uitgifte van dit reisdocument. Maar wat is een reisdocument eigenlijk? Hoe werkt de aanvraagprocedure en met welke wetgeving moet je rekening houden? Wat moet er gebeuren als een reisdocument vermist is geraakt of als je vermoed dat er fraude gepleegd is? Dat zijn vragen die je kan beantwoorden na het volgen van deze module.

 

Programma

Tijdens de module Nederlandse Reisdocumenten komen verschillende onderwerpen aan bod, onder andere:

  • Het nationaal paspoort
  • Verschillende soorten reisdocumenten
  • Identiteitskaarten
  • Identificatie
  • Fotomatrix
  • De aanvraagprocedure
  • Toestemmingsverklaringen
  • Vermissingsprocedure / meervoudige vermissingen

 

Voor wie?

Deze cursus is belangrijk voor iedereen die werkzaam is bij de afdeling Burgerzaken van een gemeente.

 

Waar en wanneer?

De training wordt gegeven op onze centraal gelegen locatie in Nieuwegein en duurt twee dagen. Deze wordt verzorgd op 27 en 28 oktober 2020 van 09.00 tot 16.00 uur. Natuurlijk kan deze training ook op locatie of digitaal worden verzorgd.

 

Kosten

De kosten bedragen €455,00 per persoon. Dit bedrag is inclusief lunch, voorbereidings- en materiaalkosten maar exclusief BTW.

Meer informatie?

Neem contact op met Mariëlle van der Made via 06 52 119 188 of mariellevandermade@evenwerkt.nl

Inschrijven kan door te e-mailen naar: info@evenwerkt.nl