Vacatures

Frontoffice Medewerker Publiekszaken

Zit dienstverlening in jouw bloed? Wil jij graag inwoners helpen en doe je dit elke dag met een lach op jouw gezicht? Voor verschillende gemeenten door heel Nederland zijn wij op zoek naar frontoffice medewerkers publiekszaken!

Wat ga je doen?

In deze leuke en dynamische functie heb je veel taken en verantwoordelijkheden. Klantcontact en dienstverlening staat hierbij centraal. Je helpt de inwoners van gemeenten door heel Nederland dagelijks met hun aanvragen voor paspoorten, identiteitskaarten, rijbewijzen en nog veel meer. Naast de administratieve handelingen is het ook belangrijk dat je een scherp oog hebt voor fraude. Aan de voorkant van de dienstverlening is het signaleren van mogelijke fraude van groot belang. 


Wie ben jij?

Als frontoffice medewerker burgerzaken krijg je energie van dienstverlening en klantcontact. Je werkt met enthousiasme aan de cruciale administratieve processen bij een gemeente en doet dit altijd met een glimlach. Daarnaast beschik je over de volgende kwaliteiten:

  • Mbo werk- denkniveau;
  • Relevante werk ervaring binnen Publiekszaken;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Een goede beheersing van de Engelse taal is een pré;
  • Een flexibele en dienstverlenende instelling;
  • Een klantgerichte houding;
  • Stressbestendigheid; 
  • Zelfstandig én in teamverband werken; 
  • Je kunt omgaan met weerstand en blijft kalm en vriendelijk;
  • Een representatief voorkomen;
  • Een energieke en frisse uitstraling.

Wij bieden jou:

  • Uitdagende afwisselende opdrachten;
  • Een marktconform salaris;
  • Een auto van de zaak;
  • Een flitsend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. bonusregeling, collectieve zorgverzekering).

Direct reageren?

Stuur je CV + motivatie naar recruitment@evenwerkt.nl of bel ons op 030-7116474.