Vacatures

Frontoffice medewerker Publiekszaken (regio Amsterdam)

Voor de regio Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten voor de functie van Frontoffice Medewerker Publiekszaken (32 uur in de week).


In deze superleuke functie heb je een afwisselend takenpakket met administratieve werkzaamheden en veel klantcontact. Als Frontoffice Medewerker Publiekszaken behandel je bij de balie burgerzaken aanvragen met betrekking tot paspoorten, ID-kaarten, rijbewijzen, VOG en overige documenten. 


Jouw Competenties:

Je hebt minimaal Mbo werk- denkniveau.
Je hebt relevante werkervaring binnen burgerzaken.
Je bent communicatief vaardig.
Je hebt een flexibele en dienstverlenende instelling.
Je bent klantgericht.
Je bent stressbestendig.
Je kunt goed zelfstandig en in een team werken.
Je kunt omgaan met weerstand en blijft kalm en vriendelijk.


Wij bieden jou:

Uitdagende afwisselende opdrachten.
Een marktconform salaris.
Een auto van de zaak.
Een flitsend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. bonusregeling, collectieve zorgverzekering).
Diverse opleidingsmogelijkheden.
Een betrokken en sociale werkgever 

Direct reageren?

Stuur je CV + motivatie naar recruitment@evenwerkt.nl of bel ons op 030-7116474.